φανταστικός αυτοδιάλογος με τον Βλαδίμηρο (τον Λένιν)



 
 
-Έλα Βλαδίμηρε (Λένιν εννοώ), όχι μόνον δεν κατάφερα να τους πείσω ότι δεν έχω σκοπό να κάνω "θερμό επεισόδιο", αλλά δεν θέλουν να ακούσουν λέξη για εργατικό κράτος που να είναι κράτος, τι να κάνω;
 
 
 
-Δεν πιστεύω αυτό που ακούω! μου ζητάς να έρθω σε επαφές με τροτσκιστές;
Μα αυτοί είναι που λένε ότι σε ακολουθούν, αλλά συμμετέχουν σε όλα τα χάπενινγκς της Χίλαρυ, ξέρεις με όλους αυτούς τους λιμπερτίνους μαζί...τι; για το κκε μιλάς; μα αυτοί είναι σταλινικοί! πως; δεν είναι; ε όχι, τα παραλές μου φαίνεται, θα σε κλείσω, έχεις ξεκουτιάνει εκεί στο Καθαρτήριον, τόσα χρόνια, μου φαίνεται.
Γειά, γειά σου λέω, δεν βλέπω να τα βρίσκουμε...πως; πάντα ήμουν οπορτουνιστής;
Μα Βλαδίμηρε, πως είναι δυνατόν; δεν ήμουν ποτέ αριστερός καλά καλά, πως θα γίνω και οπορτουνιστής από πάνω;...καλά, μη θυμώνεις, το ξέρω ότι το ξέρεις...
Αλήθεια, αυτή την φράση για τους "χρήσιμους ηλίθιους" εσύ την είπες τελικά;
Να ξέρεις πως μας τελείωσε αυτό, το είπες δεν το είπες..
 
 
Φώτο
Ιωάννης Τζανάκος
Γλυφάδα, 2017.. 

Σχόλια

  1. Προς ηλίθιους αναζητώντες την ταυτότητα ξεκομμένων μισθωτών κορόϊδων:
    Δεν είμεθα ούτε καθαροί και αμόλυντοι, ούτε μπερδεμένοι.
    Εσείς είστε καθαροί και αμόλυντοι και μη μπερδεμένοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι άλλοι είναι το αντίθετον αυτού που εσείς είστε.
    Το ερώτημα είναι, αν αυτό που είστε σας καταχωρεί περισσότερο στον προσδιορισμό του ηλίθιου ή τον προσδιορισμό του καθάρματος.
    Τείνω να θεωρήσω πως αυτό που έχει σημασία είναι μάλλον ότι είστε καθάρματα, άσχετα αν είστε και ανόητοι.
    Η ανοησία είναι μια σχετική ιδιότητα, όλοι είμεθα ανόητοι κάποιες στιγμές, ενώ η καθαρματοσύνη ενέχει, άνευ ηθικολογικών προσδιορισμών, μιαν απολυτότητα.
    Γι' αυτό και θεωρώ τελικά, ότι οι αιτιάσεις προς ξεκομμένους μισθωτούς σκλάβους, όποιες κι αν είναι, ένα πράγμα συνήθως σημαίνουν: πως ένα διανοούμενο ή ημι-διανοούμενο κάθαρμα έχει αποφασίσει πάλι να κάνει το αφεντικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το συνεχίζω, με σοκολατική γεύση.
    Κάποιος μη μπερδεμένος, τελετάρχης μάλλον τελετουργιών επαναστατικής μύησης, ήρθε σε αποστολή ανίχνευσης και είδε πως είμαι κιόλας.
    Όταν εξέθεσα δημοσίως τις (υποτίθεται) απαράδεκτες θέσεις μου περί του αραβο-ισραηλινού πολέμου, μου είπε πως "δεν θα μου μιλάει κανείς".
    Να το ξεκαθαρίσουμε:
    1ον.
    Μου μιλάει η γυναίκα μου, οι συνάδερφοι στην δουλειά (οι μισοί τουλάχιστον είναι χαφιέδες), ο περιπτεράς, ο καφετζής, κανά δύο φίλοι, ίσως και παραπάνω, αλλά πάντως δεν μου μιλάει το "κίνημα" των τελετουργιών μύησης που λέγαμε. Μάλλον την γλύτωσα, φαντάσου να μου μίλαγε..
    2ον.
    Καλύτερα να μην εμπλέκεσαι με διαμάχες στο νετ, είναι σαν τους καυγάδες στο δρόμο με άλλους οδηγούς.
    3ον.
    Έχω την εγχαραγμένη εντύπωση πως περιστοιχιζόμεθα, ως μισθωτά κορόϊδα, από τυχοδιώκτες καθάρματα λιμπερτίνους ηθικολόγους βύσματα, κάτι σαν συριζαϊκά εκτοπλάσματα αλλά σε διάχυτη μορφή.
    Πιθανόν λέω υπερβολές. Τι πιθανόν, σίγουρα το παρατραβάω, αλλά έχω και δίκιο.
    4ον.
    Δεν μου βγαίνει από το μυαλό ότι ο πιο επικίνδυνος εθνικιστής έχει βγεί μέσα από τα σπλάχν της λεγόμενης "άκρας αριστεράς", και το γεγονός πως τον έχουν αποβάλλει δεν μου λέει τίποτα, τίποτα.
    5ον.
    Δεν θα παίζω για πολύ καιρό τον ρόλο του "ηθικολόγου" ή του τηρητή ίσων αποστάσεων, και μιλάω πάντα για την θεωρία.
    6ον.
    Πραγματικά είναι τύχη να μην σε ενοχλούν λόγω του θερμοκέφαλου της κεφαλής σου, φαντάσου να νόμιζαν ότι είσαι μαλακός. Υπάρχει χουλιγκανισμός, και δυστυχώς απαντάς με κάποια εξομοίωση.
    7ον.
    Άσχετο με τα προηγούμενα: αν θέλεις και πιστεύεις στ΄αλήθεια να υπάρξει έστω μεταβατικά ένα εργατικό κράτος έχεις και κάποιον κυνισμό, ακόμα και προσομοιώνοντας θεωρητικά.
    Το γεγονός πως στο κωλοχώρι υπάρχει τόση έλλειψη πολιτικού ρεαλισμού ακόμα και κατά την χάραξη σχεδίων στο χάρτη με ξεπερνάει.
    8ον.
    Έχετε μεγάλη πλάκα. Το διασκεδάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αρχείο

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πτήση..

Καπιταλιστικό δηλητήριο [1]

φράσεις [15]